2022. augusztus 29., hétfő

Toma hajnali munkán

 Szombaton bejött velem Toma dolgozni hajnalban! Ötkor indultunk, ez még egy órával később van, mint hétköznap, de persze így is húzós, főleg neki! Múltkor ugye megbicsaklott a dolog a hajnali kelés miatt, most viszont elszántak voltunk, ő is, hogy jön, én is, hogy az életem árán is felkeltem, mert a szabi előtt kicsit megsértődtek egyesek 😉... Azt gondoltam, hogy uncsi lesz neki ez a sok óra, de nem így volt! Reggel még szunyókált az összetolt székeken, aztán az első híreknél, meg az összes többinél ott volt velem a stúdióban (fél óránként beszélek), segített a sporthírek megírásában (ténylegesen is), vittünk enni-innivalót, jó sokat és sokáig evett 😉, ezenkívül a narancssárga, kék, zöld óriáslabdákon hempergett, labdázott, néha ült is rajtuk, beült "bunkerként" egy asztal alá, tesztelt hírmondásnál mindenféle mutogatásokkal, hogy bírom röhögés nélkül (egyszer majdnem besültem) és nem utolsó sorban a hírszobában a használaton kívüli, de persze működő mikrofonba dumálgatott 😉...


Közben megíródtak, beszerkesztődtek, elhangzottak a hírek és még az időt is tartottuk, szóval igazán eredményesek voltunk 😉!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése