2023. január 16., hétfő

Életjel...

 Először is mindenkitől elnézést kérek, aki aggódott miattunk és, hogy minden rendben van-e nálunk... Minden nem volt azért rendben, de mindez főleg a Családfő munkájával volt kapcsolatos, ami még mindig tart, álláskeresés formájában... De, nem ezért nem írtam valószínűleg, mert ilyen volt már az életünkben úgy 8-9 éve és akkor is vígan írtam a blogot... Nagyon nem szép és jó, de valahogy azt éreztem egyik percről a másikra, hogy nem tudok írni, nem tudok mit írni és valahogy nem is akartam feljönni ide a blogra, mert frusztrált, hogy nem válaszolok, nem írok, nem olvasok semmit és senkit... Ilyen még nem is volt velem, hogy szinte lefagytam írás terén... Szóval innentől remélem jövök és jelentkezem 😉!

6 megjegyzés:

  1. Vivi nagyon örülök, hogy itt vagy!Aggódtam én is, hogy vajon mi lehet veletek.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jelentkeztél. Épp kigondoltam, hogy ha még ezen a héten sem jelentkezel, megint írok neked. 😊

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy írtál. :-) Az én írókám is elromlott...

    VálaszTörlés
  4. Mi újság felétek? Gyere, mesélj!

    VálaszTörlés