2022. augusztus 30., kedd

Idei tűzijáték

 Végül elmentünk, de legfőképp azért, mert egyesek nagyon ragaszkodtak hozzá, na persze, amit egyszer már jól bejárattunk - ha Mátéra gondolok évtizedek óta - azt nem lehet csak úgy ledobni magunkról és nem is fogjuk szerintem, amíg Toma úgy nem dönt, hogy már elég volt a durrogtatásokból 😉... Egyébként ő maga mondogatta közben, hogy ez ám a környezetszennyezés, tele volt minden hatalmas füsttel, úgyhogy ahogy ismerem, hogy milyen környezetszerető, az is lehet, hogy hamarosan ez fog felülkerekedni. A madarakat is sajnáltuk, akik egyre többen köröztek a fejünk felett, mert azért mi távolabb voltunk a központi résztől. Egyébként a Nemzeti Színház kertjével párhuzamosan a Dunánál néztük végig a Tűzijátékot, miután a Családfő bravúros parkolásával 9 előtt pár perccel a helyszínre értünk 😉... Egyébként nagyon szép volt és tényleg sokan voltak mindenhol! Utána a megcéloztuk a Mekit, persze hármasban, Máténak megint barátokkal volt dolga. Mát így is későn értünk haza, én másnap megint hajnaloztam, Toma pedig a Csepel szervezésében családi napra ment a Családfővel, de ez már megint egy másik történet...






A legvégén drónokból a korona és egy kereszt állt össze...



4 megjegyzés:

  1. Én először néztem tüzijátékot tévében - mert hát milyen az már? - de nagyon tetszett, szép volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) :) Tudom, mi is régebben néztük talán egyszer, max. kétszer tévében, amikor esett az eső (ez kb.100 éve volt, biztos a 2006-os szerencsétlenség előtt), hát a hangulatát nem adja vissza, viszont testközelből látszik, hogy milyen szép :) !

      Törlés
  2. Minden évben kimegyünk és megnézzük, mert ahogy Erika írta, nagyon szép!Idén 21.-én nem tudtunk kimenni, sajnáljuk, majd jövőre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ahogy írtam én is, gyakorlatilag Máté 2 éves korától, tehát olyan 17 éve (Jesszus :) ) járunk tűzijátékot nézni és ami meg volt tartva, azon mind kint voltunk, még a 2006-son is, akkor pont a Családfő híd alá parkolása mentett meg minket, ami egyébként szabálytalan volt :) ...
      Mostanában viszont, pár éve nagyon viaskodik bennem, hogy olyan szép és tényleg mi is élvezzük, de hát annyira nem tesz jót a környezetnek! Tudom, egyszer-egyszer lehetne ilyet tartani, mert ez egy ünnep, stb, de ha mindig ezt mondjuk, soha nem lesz jobb semmi... Aztán ez a balhé az OMSZ körül most nagyon nem tetszett nekem, szerintem ez is rányomta a bélyegét, hogy erősebb volt a vívódás, de Toma meg mindent felülír nálunk, szóval aztán egyből rájövök, hogy nincs kérdés ezzel kapcsolatban :) ...

      Törlés