2022. július 31., vasárnap

Medencés, grilles meccsöröm

 A szerdák mostanában nálunk eléggé összetettek... Valahogy több minden van és több fronton, mint ahogy volt ez a mostanin is. Máté bulit tartott pénteken, most már múlt idő, megtörtént - szerencsére a ház is egyben van 😉 - de akkor még csak készültünk rá. Ő finanszírozta az egészet, a kinti angliai keresetéből vásárolt be hozzá. Aznap hajnaloztam, a fiúk együtt voltak itthon. Ahogy hazaértem, nagyjából indultunk is vásárolni, azért nagyjából, mert mi egy éjszakára a Balcsira mentünk, hiszen ki lettünk rúgva itthonról 😉, a szállásfoglalás körül meg egy kis probléma adódott...

Lefoglaltam egy szállást, amit viszont még az ingyenes lemondási időpontban töröltem, mert a Családfő talált egy jobbat. Viszont a cég (booking.com) levonta a pénzt, teljes egészében a számlámról, ráadásul mindezt szerdán, amikor én kedden visszavontam a rendelést. Ez még csak hagyján, de amire nagy nehezen elértem őket, közölték, hogy tényleg igazam van, téves volt a levonás, természetesen visszautalják a pénzt 7-12 napon belül (!). Na, ezen teljesen kiakadtam, mert nem volt ez egy nagy összeg, de akár lehetett is volna és el nem tudom képzelni milyen cég az, amelyik egy téves levonás után, nem egyből igyekszik fejvesztve kijavítani a hibát. Ezt meg is mondtam nekik, amire még mindig nem az volt a válasz, hogy utalják, ahogy lehet, hanem az ügyfélszolgálatos hajtogatta ugyanazt, hogy náluk ez az eljárás, és hasonlók.... Azt hittem nem hallok jól, jeleztem felfelé is a felháborodásomat, de akkor süket fülekre találtam....

Szóval ezután a kis kitérő után indultunk vásárolni Mátéval és Tomával a bulira, mert ugyan ő állta a cehhet, de sok mindent kellett venni, így persze, hogy autóval intéztük az egészet. Máté grillezett is a bulin, este 6 körül azzal indították az egészet, szóval nemcsak innivalót, alkoholt, hanem salátát és grillezni való húst is vettünk. Jól elment az idő, mert papírpoharakat is vett nagy előrelátóan, hogy ne legyen annyi koszos cucc, meg egyéb kiegészítőket, ezért máshová is mentünk. Jó meleg volt aznap is, így ahogy hazaértünk a fiúk a medencében kötöttek ki és jól kifürödték magukat....

Mivel jó sok pácolt húst vettünk, kitalálták, hogy grillezünk este, ráadásul ők ketten csinálják az egészet. Hát persze, hogy belementünk 😉, így aztán előkészítették az egészet, tüzet csiholtak - ebben picit még segített a Családfő is, mert a tűzgyújtás jól ment, de életben tartani nehézkes volt, szóval a csínját-bínját megmutatta - és tényleg egymás után sültek a húsok. Az előzményhez hozzátartozik, hogy Máté, amikor Balcsira megy az egyik barátjához, most már sokadszor nyaranta, akkor amikor ketten vannak, mindig grilleznek, így főznek maguknak 😉, szóval a nagy gyakorlat innen jött. Viszont tényleg szuperek voltak együtt a fiúk, Toma most grillezett először igazán önállóan - Mátéval - de nagyon jó kis segéderő volt. Ő is forgatta a húsokat, kiszedte és csinálta, amit lehetett. Közben Máté kihozta a teraszra a hordozható zenelejátszóját, a hangulat is megvolt... Mivel spontán ötlet volt, eléggé elhúzódott a sütögetés, ugyanis estefelé álltak neki...





Közben elkezdődött a Fradi meccs is, amit kintről néztek(tünk), mert ha a teraszajtót nyitva hagyjuk, pont rálátni a tévére. Én salátakészítéssel járultam hozzá az egészhez, abból csináltam bármit is, ami éppen volt itthon, mert a bulira beszerzett cuccot nem akartam elhasználni.


A sütögetés közben voltak gólok, amiket kb. a fél környék hallhatott, mert Toma még tiszteletköröket is futott örömében a kertben, aztán a második félidőre a húsok is kisültek, akkor bevonultunk és onnan néztük a meccset, de akkor sem lett csendesebb senki, mert örömmámorban úsztunk, aminek hangot is adtunk a 4-1 miatt, amivel végül továbbjutott a Fradi a szlovákok ellen! 

Szuper jó kis este volt ez, az ereje a spontaneitásban is volt, de tényleg nagyon élvezte mindenki! A húsok nagyon finomak lettek, tényleg nem is gondoltam volna, de mindenkinek elfogultság nélkül ízlett! Elképesztő, hogy már ilyet is tudnak ketten... Azóta a bulin Máté már grillezett, minden jól sikerült, úgyhogy most már visszavonhatatlanul simán megcsinál egy grillpartit 😉... Ezzel feléledtek és reneszánszát élik nálunk most már a grill hagyományok, így sokkal könnyebb is őszintén szólva, hogy a nagyját leveszik a vállunkról 😉, elhatároztuk, hogy a hétköznapokban is többet grillezünk. Toma teljesen megfertőződött, nagyon élvezte az egészet, annyira, hogy a közelgő szülinapján itthon grillezni is szeretne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése