2022. július 30., szombat

Csalódott meccsnap és egyebek

 Az a jó másfél héttel ezelőtti szerda kész hullámvasút volt. Toma a Családfővel megint a szuper részlegre ment szurkolni a Slovan Bratislava elleni Fradi meccsen. Én itthonról drukkoltam és úgy volt, hogy esetleg megyek Mátéért a reptérre, mert akkor jött haza Angliából. Ezt elkerültem, mert azért éjjel nem igazán volt nagy kedven egyedül a reptérre menni, viszont erre nem is volt szükség, mert annyit késett a gép, hogy bőven együtt is tudtunk Máté elé menni. Mindenesetre figyeltem a neten, hogy hol jár a gép, az megnyugtató volt 😉... Szóval Tomáék élőben szurkoltak, drukkoltak de állandóan hol jobb, de inkább rosszabb kedvük lett és a végeredményt tudjuk 2-1 lett, de sajnos nem a Fradinak. Ezt a fotót Toma küldte át valamikor a meccs alatt, persze ő fotózta...

Ilyen csalódottan érkeztek haza értem, főleg Tomának volt csapnivaló a kedve, mondjuk mindez addig tartott, amíg "Ferihegyre" érve meg nem pillantotta Mátét, mert onnantól nagyon nagy boldogságban volt - és nem csak ő, hanem mindenki 😉... Amikor hazaértünk, meglett az élménybeszámoló és az ajándékosztás is, jól el is fáradtunk, nem meglepő módon későn dőltünk ki, volt mit kipihenni mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése