2022. június 26., vasárnap

Törökbálinti pecás nap

 Ez még a pünkösdi hétvége, abból is a hétfő, amikor a Családfővel és Tomával hármasban elmentünk a törökbálinti tóra. Egyszer már volt itt versenyen Toma, akkor második lett a gyerekek között, jó emlékei voltak, de az a tó másik, csiilli-villin kiépített része volt. Az a terület tényleg nagyon szép, de nekem túl szabályos, én jobban szeretem azt, amikor természetesebb minden, mint azon a részen, ahol most voltunk...



Nagyon szép, meleg idő volt, de fújt a szél és valahogy nem voltunk arra felkészülve, hogy a szél mellett is szépen lesülhetünk, ezt csak a nyár elejével tudom magyarázni, semmi mással 😉... Viszont minden nagyon szuper volt, Toma telefogta magát dévérekkel és keszegekkel, ha jól emlékszem, tényleg rengeteget fogott, valami 20 körüli szám dereng. Ő nagyon boldog volt, a Családfő pontyot is fogott, én meg olvastam végre békében a könyvemet egy krimit, szóval én is jól voltam 😉.










Este 6 körül jöttünk el, másnap még suli volt. Addigra nagyjából kiürült közelünkben a tó is, viszont lett egy újabb szomszédunk, egy szürke gém figyelte a tavi felhozatalt, tőlünk pár méterre 😉. Nagyon jó kis nap volt 😉!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése