2022. április 28., csütörtök

Derbi-nap

Amiről aztán tényleg fotóm sincs, mert történetesen nem voltam ott. Sajnáltuk is, de így volt helyes, mert Máté még mindig tanult gőzerővel, én meg dolgoztam vasárnap, de nem ez utóbbi volt az igazi ok, hanem akkor már így Toma a VIP szektorba mehetett.  És hát őszintén én sem akartam egyedül hagyni Mátét, ami röhejes, de valahogy így érzem helyesnek, mert nem jó érzés magára hagyni, amikor így készül az érettségire. Szóval ez összetetten alakult így, de most már nagyon remélem, hogy a következő meccsnapra, ami az érettségi utáni szombaton lesz, együtt megyünk!

De, amiért meg akarok emlékezni erről a Fradi-Újpest meccsről az az, hogy Toma nagyon élvezte és az egyik legjobb meccsnek titulálta! Már az indulás is izgalmas volt, mert jó nagy villámokkal megtűzdelt özönvíz esett le előtte itt nálunk és gondolom mindenfelé. Eleve felfokozott érzelmekkel indultak el itthonról a meccsezők, hiszen lehetett tudni, hogy ha győz a csapat, akkor már bajnokok! Mi vagy inkább én itthonról figyeltem a történéseket és értem miről beszélt Toma. Ugyanis veszettül izgalmas volt a meccs, mint ahogy egy jó derbihez illik, először nagy döbbenetre az ellenfél vezetett, aztán kiegyenlített a csapat, majd még a vezetést is megszerezte az első félidőben, hogy az utolsó percekben becsússzon egy Újpest gól, ami szerencsére kezezésből született, szóval maradt a végeredmény: 2-1 a Fradinak! Ezzel a bajnoki cím elintézve, szuper volt ott minden a helyszínen, a beszámolók szerint 😉, úgyhogy hurrá!

1 megjegyzés: