2022. április 28., csütörtök

Csak rossz híreket mondok...

 A rádióba egy idős bácsi jár esténként takarítani. Pista bácsinak hívják és ahogy megláttam, egyből megkedveltem! 70 körül van, kicsit hajlott háttal jár és inkább képzelném egy veteményeskertbe, vagy még inkább a szőlőtőkék mellé, mint oda estére takarítani. Valahogy egy kosár megrakott szőlőt és borlopót látok mellé, akárhányszor találkozom vele... Nagyon kedves is, mindig jókat beszélgetünk, ráadásul nincs könnyű dolga, mert nem porszívózhat kedvére az adások miatt, meg, hogy mindig beszél valaki általában, hanem azzal a gurigás halk porszívóval dolgozgat nap mint nap. Szóval elég jól összebarátkoztunk, úgyhogy meg is örültem neki hétfőn, amikor kiszaladtam a konyhába még az utolsó hírek előtt és már megérkezett. Kicsit elhúzódott az eszmecserénk, így ránézve az órára, mondtam neki, hogy mennem kell, mert lekésem a híreimet. Erre Pista bácsi megnyugtatott, hogy: - Nem baj kedves, úgyis mindig csak a rossz híreket mondja 😉... (és még igaza is van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése