2022. február 17., csütörtök

Mindig az jön, ami még nem volt...

 ...hogy ilyen jó kis közhellyel éljek. Most éppen Mátén van a sor, legalábbis nagyon úgy néz ki... Tegnap óta itthon van, nagyon hasonló tünetekkel, mint Toma nemrég. Láza van és fáj a torka, de azért enyhébben jött ki rajta. Ma volt PCR teszten, meglátjuk, szerintem korona, de mivel a teszteken eddig 1-1 arány volt nálunk, ugye a Családfő negatív, Toma pozitív lett, pedig meg voltunk győződve, hogy mindkettő pozitív lesz, majd kiderül. Bár szerintem van olyan, hogy a PCR sem mutatja ki, talán nem is ritkán, az egyik kollégámnál van most ez, hogy szinte tuti a covid, a teszt viszont negatív. Na, mindegy, nem vagyok sem orvos, sem víruskutató, majd meglátjuk. Azért Máté kezd jobban lenni, ez a lényeg! Tuningolom extrákkal, ami apró kockákra vágott gyömbéres, mézes-citromos-mandarinos gyümölcsteából áll. Nagyon finom, pedig Máté mostanában eléggé tea ellenes - nem tudom miért egyébként - de neki is elképesztően ízlik, mondta, hogy ihatnánk ilyet akár minden nap is 😉. Szerintem a hétvégi buliban szedte össze ezt a kórságot, már azért valószínűleg kijött volna rajta, ha Tomától kapta volna el. Én még tartom magam, néha kezd az utolsó mohikán érzetem lenni itthon 😉...

4 megjegyzés:

  1. Szia Mohikán! Biztos nem estél át rajta még? :) Jobbulást Máténak. Olyan van, hogy MÉG nem mutatja ki a pcr a vírust vagy rosszul veszik le a mintát. Nekem pl. két pcr volt egy nap különbséggel, a második lett csak poz.. Hát hogy miért, ki tudja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) :) Hát, nem biztos persze, de mindenesetre nem éreztem meg, ha így is volt :) . Igen, ezek a pcr-ek nagyon kiszámíthatatlanok, csak mint írtam a mostani posztban, a sportolás miatt jó lenne tudni mi volt... De lehet, hogy megnézetjük máshogy a dolgot, már, ha az érdekelt belemegy :) ...

      Törlés