2022. február 22., kedd

Bejelentkezés

Eléggé hullámzóan írok mostanában, de szerintem ennek ez a nálunk igencsak hektikus február az oka. Tulajdonképpen 3 hete már egy betegséglabor vagyunk, előtte még Toma egy kis kötőhártyával is megtoldotta mindezt, úgyhogy nem mondhatnám, hogy ez családilag a mi hónapunk... Máténak is megvolt a tesztje, negatív lett... Néha már az az érzésem, hogy a család nagy részén a lopakodó vírus ment keresztül😉, ugyanis mint kiderült Máté osztálytársai közül sokan hasonló tünetekkel maradtak otthon és többnek pozitív lett a tesztje, de nem mindenkinek. Azért annyira nem örülök neki, ha már az, jó lenne tudni is. Ugyanis Máté mostanában nagyon tolja az edzéseket és amíg vártunk az eredményre, addig sem nagyon akart hallani semmiféle kímélő edzésről, mert minek alapon, úgyis érzi, ha valami nem ok szerinte és akkor leáll.... Azt az aprócska tényt nem akarja tudomásul venni, hogy covid és edzések után nem ez a legnagyobb gond, hanem, hogy mondjuk pár hét múlva a megerőltetéstől szívizomgyulladás alakulhat ki például és azt nem fogja érezni edzés közben... De erről hallani sem akar persze, hülyeség és neki ilyenje nem lesz... Éljen a kamaszkor, amiről azt hittem már nem érint minket... Toma is szenved, 2 hétre fel van mentve tesi alól is, kész katasztrófa neki ez az egész, főleg, hogy ugye bent sem focizhat a szünetekben. De legalább ő még betartja - vagy legalábbis remélem - bár tényleg sajnálom szegényt, mert ez nagyon nem az ő világa... Tegnap visszatért a suliba, egyből egy angol csillagos ötössel TZ-re, szóval egész jó volt a dolog. Itthon tanultunk rendesen, de majd meglátjuk a többit, mert most ezt a sok mindent piszok nehéz volt pótolni, főleg úgy, hogy először a delikvens nem bírt, később meg nem akart pótolgatni 😉... Én közben visszatértem már pénteken és szombaton a munkába, ahol csak terminátor nőként emlegetnek, tekintettel arra, hogy nem kaptam el, vagy legalábbis ha igen, akkor tünet nélkül átment rajtam a korona. Azért el tudnék képzelni jobb becenevet is 😉, de hát most ezt dobta a gép... Már viszonozhatom is a sok helyettesítést, ugyanis az egyik munkatársam kidőlt, szegény nagyon is! Szóval a múlt és ezen a héten is helyettesíteni kell, de még a jövő héten is valószínű. Az Ukrán helyzet miatt tartok attól, hogy lesz ebből nagyobb gond is, ugyanis az ilyen háborúknál én mindig dolgoztam, ide sorolandó a 2001-es amerikai terrocselekményt is, és ma is oda igyekszem mindjárt és hát pont most hallgattam, hogy órákon belül kiderül lesz-e háború vagy sem... Azért jobban örülnék persze a nemnek. Ráadásul bekrepált a mosógépünk, tegnap itt volt a szerelő, aki dél helyett este ért ide, de legalább kiderült, hogy javítható a gép, mert már újakat keresgéltünk, ugyanis zárlatos lett, ha beindult, egyből lecsapott mindent. Röviden ennyi, ,mesélnék még, mert mindig van mit, de indulnom kell dolgozni 😉.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése