2022. január 14., péntek

Teljes bizonytalanság...

 Egy nap alatt annyi minden változik, hogy csak na! Tegnap első napja volt ugye Tomának a suliban, akkor tért vissza az oltásos lábadozás után. Délután legjobb barátja ment oltásra, előbb elkérték az iskolából, viszont oltásra már nem értek oda. Ugyanis V rosszul érezte magát, hazamentek, láza volt és a gyorsteszt pozitív lett. Közben egy másik kisfiú már a hétvégén beteg lett, neki is pozitív a tesztje. Toma mondta is, hogy megjósoltam, mert tényleg úgy éreztem, hogy csütörtökre valami lesz a levegőben, hát így legyen ötösöm a lottón! Viszont, az egész délutánunk elment telefonálgatással, hol V-ékkel, hol Erika nénivel, ugyanis, mint tudjuk digitális suli és karantén csak PCR teszt után lehet, azonban, ha nem magánba csinálja az érintett, akkor az jó sok nap, és akkor már kicsúszik az osztály a karantén időből, ellenben a gyerekek ott lesznek egymás hegyén-hátán, ki tudja hány fertőzöttel... Az első kisfiúnál már hiába minden, ha pozitív, ha nem, majd csak ma érkezik az eredmény, vagyis miatta már biztos nem maradnak itthon a skacok. (Így már teljesen érthető a tegnapi hivatalos adat, hogy az iskolák 2%-ban van online suli, hát persze, hogy! Mivel a többség kicsúszik az időből...) Ugyanez V, nem akartak fizetős tesztet, de ha nem csináltatnak, akkor persze ugyanez lenne a helyzet. Így feküdtünk le aludni, ezen jártak a gondolataim, erre ma reggel telefonál Erika néni, hogy van egy új szabály, ha minden igaz... Már azt sem tudom követni, hogy ez honnan van, a tankertől vagy máshonnan, mert ilyet hivatalosan nem hallottam a hírekből. De a lényeg, hogy ha valaki a házi- vagy jelen esetben a gyerekorvosnál csinál gyorstesztet, ami pozitív lesz, az bekerül a rendszerbe és onnantól az igazgató intézkedhet és a tankerület elrendelheti az online sulit... Szuper, hogy már ezért küzdeni kell... Na, szóval nem tudni mi lesz: online suli vagy rendes a jövő héten... Majd kiderül. Pedig a tegnap nem is ilyennek indult, hanem sokkal jobbnak. Fontos dologra jöttem rá. Hajnalos voltam és egyébként nagyon élveztem! Mondjuk eddig is szerettem korán menni, de közben rájöttem, hogy ha egy nap van a héten hajnalozás, azt egész jól bírom! Ráadásul kikapcsol teljesen, valószínűleg azért, mert időm sincs másra gondolni a reggeles műszakban, de szerintem nem csak emiatt... Azért az jó tud lenni, ha az is kikapcsol, amit dolgozom... Ma estére megyek. Az azért nem szokott ilyen frenetikus élmény lenni 😉...

3 megjegyzés:

  1. Milánéknál ugyanez. teljes káosz.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a két fiúnál másképp jártak el, Ábelnél a suli elfogadta az itthoni gyorstesztet, Ákosnál nem. Káosz van...

    VálaszTörlés
  3. Bea, teide, teljesen egyetértek és ez csak fokozódik :) ...

    VálaszTörlés