2022. január 24., hétfő

Sodródva

 Nemrég sikerült egy picit lelassulni, bár azt hiszem ezt még tanulni kell... Csütörtökön és pénteken szabadnapos voltam és előre elterveztem, hogy csütörtökön egész nap nem csinálok semmit, vagyis délután 4-ig, amikor Tomáért megyek a suliba. Na, ez azért nem teljesen jött össze, mert azért csak porszívóztam, elpakoltam, konyhában suvickoltam picit, de végül azért csak olvastam is, nemcsak a könyvemet, hanem cikkeket is, mert azért kell ilyen is, egy kis feltöltődés, egyébként az idejét sem tudom mikor volt ilyenben részem utoljára. Nagyon jól esett, ráadásul valahogy plusz ötleteket is kaptam a cikkekhez is, meg úgy egyébként is feltöltött. Elterveztem, hogy csinálok még ilyet, de ezt persze be is kéne tartanom 😉... 

Egyébként azért voltam ilyen nagyvonalú magammal, mert gondoltam pénteken bepótolok mindent vagy legalábbis nagy lemaradásom nem lesz. Hááát, ez nem jött össze, ugyanis Máté este azzal jött, hogy másnap csak az első 3 órája lesz megtartva - mert a tanárok között is sok a fertőzött - úgyhogy mi lenne, ha levásárolnánk együtt a karácsonyra kapott New Yorker utalványát?  Hát nem mondom, hogy nem torlódtak a fejemben a rengeteg bepótolni való házimunkák, de persze egy ilyen ajánlatnak nem tudtam volna ellenállni.... Már csak azért sem, mert Mátéval nagyon ritkán van az, hogy mondjuk ketten megyünk valahová vagy vagyunk itthon, szóval ez kicsit saját időnek is jó volt. És tényleg, ráadásul 11 körül, amikor az Allee-ba értünk nem is volt tömeg, kevesen voltak, kivéve a kávézókat és étkezdéket, de oda úgysem mentünk. Viszont levásároltuk és szuperül az utalványokat, sokat válogatva, hazafelé bementünk egy másik üzletbe is, Máté ott is talált magának egy jó farmert. Közben beszélni is volt idő, hazafelé a Mekiben autós részén vettünk ebédet és tényleg hazaértünk. 

Szombaton reggel dolgoztam egészen fél 2-ig, akkor annyira csak a munka van, hogy nincs is idő másra. Hazafelé, amikor leváltott aki utánam jött mondott kevésbé rózsás híreket, mondjuk nem velem vagy velünk kapcsolatosakat, de nem tetszettek, úgyhogy kicsit ez olyan rossz érzéssel töltött el. Egyébként a hétvége nem volt valahogy fergeteges, eléggé fáradt is voltam szombaton, aztán másnap későn is keltünk, főztem is egy rakat rántott husit, meg mostam, tanultunk Tomával, de azért játszottunk is és elszaladt a nap. Ami nincs is jól, valahogy az az érzésem utólag, hogy sodródtam a napokkal és a mindenféle teendőkkel. Sokkal jobban szeretem, ha van valami jó kis program a hétvégére, de mostanában ez a hétvégi munkákkal nem egyszerű, elvisz sok időt és sokszor vasárnap jönnek a kötelező körök a tanulással és a többivel. Remélem a következő hétvégén ügyesebb leszek 😉...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése