2021. december 26., vasárnap

Karácsony

 Erős hullámvasút volt a karácsony előtti 2 nap, néha úgy éreztem, hogy az ünnepek most totál felkészületlenül érnek... Mondjuk ajándékokba jók voltunk, de csak abban. Se nagytakarítás, se sütés, se semmi nem volt 2 nappal korábban, de még eggyel sem szenteste előtt 😉... Mondhatnánk, hogy innen szép nyerni, de akkor azért nem így éreztem... Annyira sok minden volt az ünnepek előtt, hogy nem is tudnám elkezdeni a mesélést. Csak néhány kiragadott momentum: Tommáék kedd helyett hétfőn mentek utoljára suliba, de csak csütörtök tájékán derült ki, hogy a suli elengedi azt a keddet. Én az utolsó utáni pillanatban cseréltem a napközbeni munkát reggelre hétfőn, ami azért volt kissé fontos, mert nem tudom, hogy jött volna haza Toma dél körül a suliból... Közben bejelentkeztünk Tomával oltásra, oda mentünk hétfő délután. Aztán kedden megint hajnaloztam, Máté akkor még suliban, a Családfő dolgozott, Toma pedig Andorékhoz ment át délelőttre. 

Másnap már a fiúk itthon voltak, én még megejtettem az utolsó nagybevásárlást sütikhez valókkal, üdítőkkel, gyerekpezsgővel és mindennel, ami kell. Máté besegített és kitakarította a felső szintet cakumpakli, ez mentett meg, mert így kitakaríthattam másnap az alsó szintet... Aznap ajándékvásárlásra kísértem Tomát, nekünk vett a saját pénzén, annyira édes volt, pedig próáltam lebeszélni, de hajthatatlan volt... Másnap szinte egész nap takarítottam, estére feldíszítettük a fát, de főleg a fiúk csinálták - volt közben gyerekpezsgőzés is, lassan hagyomány lesz -  én meg készítettem a bejgliket 😉. 

24-én minden úgy zajlott, ahogy nálunk szokás, annyi különbséggel, hogy most Toma is bekészítette a fa alá az ajándékait (én parfümöt, gyűrűt és nyakláncot kaptam tőle, elbűvölt és azóta minden nap hordom) és Mátéval egymást is megajándékozták 💓.  Reggel ahogy keltünk ajándékokat bontogattunk, rengeteg ajándék sikeredett valahogy, Máté futócipőnek és ruha vásárlási utalványnak örült talán a legjobban, Toma a BL focilabdának és focis Xbox játéknak, a Családfő horgászutalványnak, én pedig a - Toma ajándkán kívül - a Pandora karkötős kiegészítőknek. Aztán mivel csak a bejglik voltak készen, a mézest csak begyúrtam előző nap, délelőtt sütöttünk pár adagot Tomával (még a fotókon is létszanak a különböző fázisok),



majd ünnepi ebédeltünk a rendelt ételből abból az étteremből, ahonnan már tavaly is hoztuk az ebédet. Aztán "csak" együtt voltunk nagyon jó volt így, beszélgettünk, nézegettük az ajándékokat, sőt még ki is próbáltuk őket 😉, játszottunk és már este is lett... 

Másnap hajnalban dolgoztam, de egy óra körül már itthon voltam, tegnap Orly csirkét sütöttem, majonézes kukoricával, párolt rizzsel, este pedig Toma kérésére díszkivilágítást néztünk a belvárosban az Andrássy út és a Hősök tere környékén. Most karácsonykor kevesebb időnk volt mindenre, de talán pont ezért intenzívebben töltöttük együtt az időt, tényleg egymásra koncentrálva, én nagyon figyeltem, hogy most semmi más ne vonja el a figyelmemet és úgy tűnik sikerült! Más karácsony volt ez már a készülődésnél is, de a munka miatt rövidebb is lett, viszont érdekes módon, koncentráltan használtuk ki, amit csak lehetett! és így is jó lett! Ez egy másik út volt, de jó helyre vezetett 😉... Végül egy kis életkép a karácsonyi, reggeli ajándékbontás után 😉...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése