2021. december 26., vasárnap

Boldog, szép karácsonyt!

 Ugyan nagyon megkésve értem ide, de megvan ennek is az oka. Az az igazság, hogy ez a karácsony más volt, mint az eddigiek: minden csúszott a sok munka és egyebek miatt, dolgoztam is 25-én, a karácsony előtti időszakban pedig nagyjából 2 napom volt arra, hogy itthon is összerázzam a dolgokat, de ebben még vásárlás is volt, szóval ahhoz képest, ahogyan akkor gondoltam, hogy a fele dolgokkal sem leszek kész, tulajdonképpen nagyjából minden meglett 😉... Amiért pedig nem jöttem eddig és ugyan nagyon szeretnék, de nem tudom mikor fogok, az az, hogy a megmaradt időben most igyekszem minden percet a családdal lenni. Hol úgy, hogy együtt sütünk-főzünk, hol beszélgetünk, hol játszunk, de együtt vagyunk és erre most mindannyiunknak nagy szüksége van, Tomának pedig úgy látom különösen! De biztosan jövök és mesélek hamarosan! Addig is Mindenkinek nagyon boldog, meghitt és szép, közösen megélt, szeretetben töltött karácsonyt és ünnepi napokat kívánok!



2 megjegyzés:

  1. Drága Vivi!Áldott, nyugodt, pihentető ünnepeket kívánunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönjük Meli, Nektek is csodaszép, boldog, vidám ünnepi napokat kívánunk sok szeretettel :) ! Ölelés Nektek!

      Törlés