2021. december 14., kedd

Hangolgatás?

Nem tudom, nekem nagyon nehezen megy idén ez a behangolás karácsonyra.... Pedig próbálom megragadni az alkalmakat, ha szűkösen is, de megyünk pl. adventi vásárra, kint a Dunánál is hangolódtunk, igaz nagyon a hónap elején, és itthon is próbálunk valamit kicsiholni, ez utóbbi még eléggé döcögős. De! Valahogy elsodornak a mindennapok, nem megy ez úgy, mint tavaly - pedig akkor is a cikkírások miatt kicsit megkopott a dolog - tavalyelőttről ne is beszéljünk... Egyelőre odáig nem jutok el, hogy listát írjak magamnak a legfontosabbakról. Most valahogy sok a munka is, mellette elintéztem az osztály Mikulást és most a karácsonyi ajándékokat is a tanító néniknek, itthon is járt a Mikulás persze, megvolt a Családfő szülinapja és névnapja is (mindkettő munkanapomon, ami azt jelenti, hogy fél 7-re értem haza, még torta is lett, előző nap megsütve). Érdekes, annyira nem is vagyok fáradt, de egyszerűen olyan, mintha  mindenhol valami tennivaló várna. Volt régebben egy reklám, amiben a reklámhős - ha van ilyen egyáltalán - egy nő szenvedett a stressztől, mindenhol sárga cetlik jelezték a sürgős elintéznivalóit, na, most én is így érzem magam... A takarítást és egyebeket valahogy beütemezni sem tudom még, valahol lesz, de hogy mikor és hol, azt még nem tudom... 25-én dolgozom, igaz csak pár órát, 9-13-ig asszem, de hát ez sem dob fel, mint ahogy az sem, hogy két ünnep között is háromszor bent leszek, bár igaz, ebből kettő hajnal-reggel-délelőtt fél 11-ig, egy pedig 11-fél 5-ig, de ez megint csak nem boldogít túlzottan... Lehet máshogy kéne hozzáállni a dolgokhoz, nem mindent ugyanúgy akarni, mint akkor, amikor ennek a sok mindennek és főleg a munkának, a fele sem volt...

4 megjegyzés:

  1. Nem vagy ezzel egyedül, valahogy igy érzem én is - a gyerekek is kinőttek a lázas várakozás időszakából, munkába is járok, még ha pár napot is hetente - de ez pont elég ahhoz, hogy csússzon minden és ne legyen időm szinte semmire - félig megcsinált kreativ projektek szegélyezik az utamat :-)Ez van, ez egy ilyen helyzet - bár engem kicsit bánt, és úgy érzem téged is - de lesz ez még jobb is és minden meglesz igy is, az biztos :-)
    És még: a szalagavatós posztra reagálva gratulálok Máténak! nagyon ügyes, fess fiatalember lett belőle, büszkék lehettek rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Enikő, nagyon jól érzed :) , engem is bánt és el tudom képzelni, hogy téged is... Nem is tudtam, hogy te is pár napot dolgozol! Teljesen megértelek és jól írod, ez elég ahhoz, hogy itthon minden csússzon és én is pont így vagyok, mint te: félig megcsinált kreatív és nem kreatív dolgok szegélyezik az utamat :) ... De, remélem lesz ez jobb is!
      Addig is, nagyon boldog karácsonyt kívánok Nektek, sok szeretettel :) !

      Törlés
  2. Boldog karácsonyt kívánok nektek 🎄💚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Dius! Nektek is csodaszép ünnepeket kívánok, nagyon szép karácsony és boldog napokat, ha jól olvastam most a Balatonnál :) !!!

      Törlés