2021. május 13., csütörtök

Megérkezett...

 ...a kakukk hozzánk! Talán erről múlt évben is beszámoltam 😀, de nem tehetek róla, nálam ez mindig a nyár kezdetét és valahogy a gondtalan boldogságot jelenti, mint ahogy a békák esti kuruttyolása is, ami esténként beszűrődik a nyitott ablakokon. Ráadásul idén mintha késett volna a kakukk, valahogy május legelején mindig hallom, hiányzott is, már megfordult a fejemben, hogy ha, az ez évi történések mellett még ez is elveszik, akkor nem tudom mit csinálok! (Bár nem tudom mit gondoltam, hogy veszhet el egyáltalán maga a kakukk-hang 😉...) Aztán hétvégén reggel - még csak nem is korán - az ágyban hallottam meg a hangját, egyből helyreállta világ rendje 😉. Azóta jövet-menet, kint a kertben és persze a Duna-parton is halljuk a kakukkolást. Mint ahogy a fülemülét is, tegnap délelőtt nem kapcsoltam be semmit itthon, kinyitottam a teraszajtót és őt hallgattam miközben csináltam a dolgomat, azt hiszem hamar ideér most már a nyár - a mostani sz@r idő ellenére is 😉 !


2 megjegyzés: