2021. május 17., hétfő

Anyák napi

Tudom, hogy már rég volt és tudom, hogy csapongok az időben. De muszáj megemlékeznem arról, hogy akkor mindjárt és rögtön éjfél után, egy nagyobb gyerektől szívből jövő boldog anyák napi kívánságot kaptam, ami annyira jól tud esni! Aztán ugyanez a nagyobb gyerek kiporszívózta helyettem a felső szintet másnap, majd megleptek szépséges orchideával és tudom, hogy a Családfő ötletére két cserép leanderrel, finom kávéval  és figyelmességekkel. Ami még nagyon szíven ütött, az az volt, hogy egyes kisebbek, azzal keltették reggel az édes jó apjukat, hogy ki akarnak menni a Duna partra és az egyik elvadult, magányos bokorról orgonát "lopnának", mert pár nappal ezelőtt az látványosan tetszett nekem 💝! Így lett gyönyörű hatalmas orgonacsokrom, amit végül nem fotóztam le, mert éppen anyák napján ért el a félzombi üzemmódos poszt-oltás, amit azóta is sajnálok, de talán majd jövőre lesz még alkalmam ilyesmire. Boldog vagyok, hogy vannak nekem 💓!

4 megjegyzés:

  1. :-) Érthető a boldogságod. És meg is érdemelted ezt a figyelmességet!

    VálaszTörlés
  2. Édesek, figyelmesek, szívmelengetőek!

    VálaszTörlés