2022. szeptember 16., péntek

A tegnapi meccs

 Felfoghatatlam és egy kisebb csoda a tegnapi siker, hogy a Fradi elverte a Monacót, ráadásul az otthonában egy góllal.... Őrült nagy meccs - lehetett, ugyanis én tegnap pont estés voltam, nem láttam belőle semmit, de mégis átéltem valamennyire... Csak a technikus volt már bent és én a második félidőnél, ő kérdezte nem tudom, hogy áll-e a meccs? Hát, én a hírösszefoglaló összerakása, a hírek írása és a félóránkénti hírek mellett elfeledkeztem bevallom őszintén egy picit a meccsről, na nem nagyon, mert azt tudtam, hogy a sporthírekbe én mondhatom, akármi is lesz az eredmény... De az időponttal kicsit hadilábon álltam és egyből megértettem, miért nem hívott addig senki itthonról 😉. Aztán ránézve az eredményre már az akkori második félidő derekán lévő 0-0 is nagyon biztató volt, negyed órával később pedig az 1-0 a Fradinak, egyenesen hihetetlen! Persze, hogy örömködtünk egy sort telefonon az itthoniakkal és extra szuper nagyon jó volt nekem mondani mindezt a 9-es sportban! Ezzel kezdtem, naná, bár egyébként is ezzel kezdte volna mindenki más is... Toma annyira boldog volt, hogy még direkt a sporthíreket is meghallgatta itthon, amit én mondtam. Nagyon tetszett neki 😉!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése