2022. szeptember 11., vasárnap

A rakpartokon hazafelé

 Akik picit ismernek tudják, hogy nagy kedvenceim a rakpartok és igazán szerencsésnek érzem magam, hogy ha már ilyen messzire, egészen Óbudáig kell autóznom, amikor dolgozni megyek, mindezt a rakpartokon tehetem meg - ha nincs dugó, nincs lezárás, futóverseny, ésésés 😉. Nyáron, amikor lezárták a budai rakpartot először le voltam törve, hogy aztán most mi lesz, mehetek végig a Hungária körúton hazafelé... De egy kis kitapasztalással rájöttem, hogy egész jól halad a pesti rakpart is, sőt, általában jobban, mint a Hungária, így nyáron arrafelé mentem munkába. Amióta újranyitották a budai oldalt már csereberélek, hol itt, hol ott autózom 😉 és néha nagyon szeretném hazahozni azokat a szép képeket, hangulatokat. Ezért aztán ezen a héten, amikor hajnalos voltam és hazafelé jöttem olyan 11 körül, a piros lámpáknál vagy egy kis torlódásnál, kattintottam párat. Elsőként a pesti oldalon...








Szombaton meg a budain...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése