2022. július 26., kedd

Autós kaland

 Tegnap olyan dolog történt velem, ami nem hétköznapi: fogva ejtett a kocsim.... Persze mindez a rádiónál leparkolva, de azért nem kell a legrosszabbra gondolni, ki tudtam belőle szállni, csak éppen nem állt le... Nem tudtam semerre fordítani a kulcsot és ment a kocsi. Hívtam a Családfőt, mondta, hogy fullasszam le, de az sem volt olyan egyszerű, lépésenként mondta, hogy mit csináljak 😉. Lefulladt, de a gyújtás rajta maradt, a kulcsot továbbra sem tudtam semerre tekerni. A Családfő mondta, hogyan feszegessem, hogy kijöjjön, de mint egy rossz börleszkben, a végén a kulcs fekete tokja a kezemben maradt, de a fém rész, még mindig a zárban volt 😅... 

Telefonáltam a bentieknek, hogy nem tudok elmozdulni, az 5-ös híreket elmondta a műsorvezető, aki addig is, viszont tudtam, hogy valaminek történnie kell, mert 6-tól már egyedül vagyunk adásban, mi hírszerkesztők beszélünk... Átjött a Családfő, aki szerencsére 10 percre van tőlem, nekiállt, hogy csináljon valamit, ő 6-ra fogorvoshoz ment, mert kiesett a tömése. A 6 óra volt a kulcs, addig mindennek el kellett rendeződnie. Bár ekkor én már semmiben sem hittem, csak abban bíztam, hogy valahogy kijön az a kulcs és jöhet a tréler, ami így is jöhetett volna, csak akkor ott kellett volna valakinek maradnia és az nem nagyon lehettem volna én... Aztán a Családfő leszedte a kormány alatti borítást és valahogy fogóval (!), kiszedte a kulcsot... 

Aztán csodák csodájára utána többször indítottuk és leállítottuk és működött! Éjjel így jöttem haza és akkor is simán ment minden és azóta is megy... Érthetetlen... Azért elmentem ma a szerelőhöz, aki sejtettem, hogy nem tudja megnézni, de legalább mondjon valamit, hagyjam-e ott nála vagy bármi... Szerinte, hogyha azóta és egyből ment a kocsi, akkor ez csak valami egyszeri dolog volt, nem kell aggódni, volt már ilyen a praxisába, de ha bármi hasonló vagy ilyesmi előfordul, akkor zárbetétet kell cserélni... 

Hatra felértem, szóval okés volt minden, csak azt remélem, hogy holnap hajnalban is az lesz... 😅 

4 megjegyzés:

  1. Okosan cselekedtetek, én nem tudom a pánikon túl tudnék-e valamit kezdeni a helyzettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én sem voltam a magabiztosság szobra, először el sem hittem, hogy nem jön ki a kulcs :) ... A többiek autóbűvölőnek kereszteltek, azt mondták, olyan már többször megesett mindenkivel, hogy nem indult a kocsi, na, de, hogy nem állt le, még soha :) ....

      Törlés
  2. Na és az volt? Minden okés volt?

    Még szerencse, hogy a Családfő ilyen ezermester. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én is alig hittem el, de minden okkés volt :) , még haza is jutottam :) ...
      Tényleg nagy áldás egy ezermester :) ... Puszi :) !

      Törlés