2022. április 8., péntek

Szabadnappal induló hétvége?

 Ilyen szépen indult ez a vágyálom, már megbeszéltük Tomával,, hogy pénteken is itthon leszek és mennyi mindenre lesz idő - gondoltam takarítani is, kicsit előkészülni húsvétra, mert nagyon már úgysem tudok - aztán a hétvégéről nem is beszélve. De mostanában úgy járok, hogy nem szabd előre tervezgetnem, elképzelnem semmit, mert biztos, hogy drasztikusan keresztül lesz húzva (na de az meg milyen élet lenne, ha még nem is tervezgetnék). Mint most is. Tegnap miközben dolgoztam, az egyik kollégám rám írt, hogy nem tudnám-e ma helyettesíteni, mert lebetegedett, hajnalban dolgozott volna. Helyette, most én dolgoztam hajnalban 😉... Szerinte 2 nap alatt meggyógyul, de akkor én már sejtettem, hogy nem. Ilyenbe persze mindig bejön, amit gondolok mert most a vasárnapot is elviszem helyette, más ugyanis nincs aki pluszba be tudna jönni, ennyien vagyunk cakumpakli... Hát, nem mondom, hogy a legboldogabb vagyok, ugyanis majdnem 1 hete, az egész hétvégével megspékelve, eddig 1 nap szabadnappal dolgozom és előző héten is többet vittem, akkor még a hajnal is rengeteg volt, ami szuper, csak bődületesen fárasztó. Már csak abban bízom, hogy a tavaszi szünetünk nem lesz keresztülhúzva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése