2022. április 19., kedd

Húsvéthétfői gokart

 Már egy héttel korábban leszerveztük Andorékkal, Toma osztálytársáékkal, hogy akkor hétfőn délután gokartozni megy a banda. Az apropó, hogy nyílt Csepelen egy új gokart pálya, ami nem is annyira új, legalább egy éve nyitva van, de valahogy nem jutottunk el soha. Lefoglaltuk a pályát délután 4-re, és persze Tomának, meg a többi gyereknek is előző nap derült ki, hogy micsoda meglepetés vár rájuk! Toma iszonyúan örült, nagyon várta! Toma mellett Andor és tesója, valamint egy harmadik fiú jött velünk, aki ötödikes a suliban és mindegyikük ismeri egyébként. Az idő miatt nem izgultunk, mert van benti pálya is, bár inkább a kintit részesítettük előnyben persze, de meghiúsulni nem tudott a program 😉. Nem egy nagy pálya, először azt hittem Tomának a Hungaroring után nem lesz olyan nagy élmény, de szerencsére tévedtem! Nagyon élvezte, és végre először én sem izgultam gokartozás közben, mert ez most nem volt olyan veszélyes, mint a Hungaroring vagy a Budaring, ami mindkettő nagy pálya, mindig többen vannak felnőttek is, egy gyereknek szerintem azért az necces. Neki és Andor tesójának még a kisebb autó kellett, ami Toma nagy sajnálatára lassabb, mint a nagyok, de így is Toma mente a leggyorsabb köröket, úgyhogy nem zavarta! Nekünk meg a Családfővel még jobb is volt így, nem izgultuk szét magunkat. Az első kör után, az ottani intéző-szerelő látta, hogy elég biztosan és jól megy Toma, így át akarta ültetni a nagyba, mert csak 2 cm hiányzott a magasságig. Majdnem meg is történt a csere, de a féket annyira kimerevített lábbal tudta volna csak nyomni, hogy a 8 perces futamok alatt az nagyon fárasztó lett volna, úgyhogy közösen úgy döntöttünk, hogy inkább marad a lassabb, de biztosabb autóban. Én nem bántam egyáltalán... 









A végén egy közös fotó a száguldó bandáról, amin a negyedik tag, Andor öccse nem szerepel, ugyanis neki nehezen ment a megbarátkozás a gokarttal, és az utolsó futamot már nem vállalta be...


A benti, fedett pálya, ami hosszabb és nagyobb, mint gondoltuk, ez csak egy részlete...


Majdnem 3 órát voltunk a pályán, ugyanis a 3 futam is azért lassan ment le, meg-, megálltak pihenni közte. Utána még ráhúztak egy futamot, végül ott maradtunk még biliárdozni és léghokizni, mert nagyon be voltak zsongva a fiúk. Nem is akartak eljönni, egyedül az mozdította ki őket, hogy ott a pályán csak innivalót lehet kapni, semmi ennivaló, de még nasi sincs és mindenki farkaséhes lett a végére 😉... 


A dobogón pedig az összes győztes pilóta 😉...


Már tegnap azt kérdezte mindegyik, mikor megyünk legközelebb 😅...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése