2022. március 21., hétfő

Karanténos helyzetjelentés

 Őszintén szólva elegem van a karanténból vagy miből... Persze senki sem ellenőrzi, nem is tudom van-e ennek létjogosultsága most már, a tesztelés után mondjuk szigorúan közölték az 1 hetet, amit mi betartunk persze a Családfővel, mert lelkifurdalásom lenne, ha nem így tennénk, de arra kíváncsi lennék, hogy ezt hányan teszik rajtunk kívül... Valahogy olyan "anti" történetnek érzem az egészet, amiben valahogy benne ragadtunk, mintha ez valahogy hónapokkal korábban lett volna aktuális, de nekünk mégis most jutott, most éljük meg... Vagy valami ilyesmi, amit érzek, de lehet, hogy csak ez a bezártság ment az agyamra... Egyébként meg a legrosszabb, hogy egyszerre vagyunk benne, vásárolni sem igazán tudunk menni, tegnap Mátét elvitte a Családfő a boltba, mert azért hozzánk csak úgy az messze van, be is vásárolt valamennyit, az a szerencsénk hogy mielőtt lebetegedtem én is, meg a Családfő is vásárolt, szóval valahogy kihúzzuk. 

Toma még szerdáig itthon van, mert az antibigyóra sem javul szélsebesen a köhögése, de azért valamennyire jobb már. Máté már suliban, ő az egyedüli, aki a normál életét éli, ma még edzeni is megy 😉. Én meg rendeltem egy futócipőt, ugyanis szétmenőben van a régi és pont a betegség előtt poroltam le egy picit a futást. Amit persze most nem tudok nagyon folytatni, mert jobb, ha hetekig nem erőltetem magam, úgyhogy azt találtam ki, hogy gyalogolni fogok, úgyis ki akartam próbálni milyen az, de nyilván, ha futhatnék nem tenném, szóval most kipróbálom a nordic walking-ot botok nélkül, legalább 1 órát gyalogolva, legalábbis ez a célom 😉... 

A hétvégén sütöttem-főztem, Tomával lángost csináltunk gyümölcslevessel, nagyon jó kis tavaszi hangulatunk lett tőle. Aztán ezt csak fokozta a Forma-1, egész hétvégén néztük, ahol ráadásul legnagyobb örömünkre a Ferrari vitte a prímet, szuper kezdés volt! Én pedig mindig megállapítom, hogy igazi rajongó lettem az évek alatt és amikor kiállások, stratégiák, közepes és lágy gumik kerülnek szóba, mindig megkérdezem magamtól, hogy na de honnan tudom én ezeket egyáltalán 😉...? Aztán rengeteget tanulunk is, illetve pótolunk Tomával, úgyhogy ha akarnánk sem tudnánk unatkozni...

Közben az olvasókedvem is megjött, beletemetkeztem egy izgalmas könyvbe, Tizenhárom a címe. Szerencsémre pont a lebetegedésem előtt pár nappal voltam könyvtárba, vissza kellett vinni a lejárt könyveket és szét is néztem, meg választottam célirányosan is, szóval van olvasnivalóm. Csütörtökig vagyunk karanténban,pénteken este már dolgozom, de szerintem már ma is tudnék. 2-3 napos erős náthával és torz hanggal lement az egész, a Családfő még a náthás szakaszban van, de örülök és remélem ennyivel megúsztuk ezt a kórságot, ami pont 2 éve uralja az életünket.. Fura és egyben nagyszerű, hogy az oltásoknak hála és persze az Omikronnak, egy kis influenzává szelídült ez az egész...

4 megjegyzés:

  1. Mi betartottuk rendesen, pedig nekünk még 10 nap volt. Én is hallom, hogy rengetegen nem tartják be/ tartották be, annyi történet van, hogy munkahelyről zavarják haza a lázas embereket, amikor már 3 napja fertőz, de ő csak náthás a saját véleménye szerint....no comment. Persze ez az omikron már kevésbé durva. Kíváncsi leszek, mi jön ősszel. Mert hogy ez nem múlik el, az elég valószínű. :(

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyen eseteket hallok főleg, hogy elmennek munkába, suliba, bárhová sajnos pozitívan..., mi meg a boltba nem megyünk be még maszkban sem :) ... Az őszre én is kíváncsi leszek, mert persze szerintem sem tűnik ez el, de most jelenleg jó a helyzet, bár remélem és bízom benne, hogy ősszel sem lesz az Omikronnál súlyosabb a dolog...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglátjuk, nagyon bízom benne, hogy egyre enyhébb variánsok jönnek.

      Törlés
    2. Remélem, ha sokat vizionáljuk, be is jön :) ...

      Törlés