2022. január 7., péntek

Elszaladt, unalommentes napok

Mostanában nem mondhatom, hogy unatkozunk - nem mintha ez egyébként jellemző lenne ránk 😉. Még egy egyszerű csütörtök reggel is tartogat meglepetéseket, tegnap például azzal, hogy majdnem elaludtunk... 7.20-kor ébredtünk, mondjuk az előzményekhez hozzátartozik, hogy szerdán este-éjjel dolgoztam, 1 óra után értem haza. Az mentett meg, hogy még éjjel elmostam az uzsonnás dobozokat és szépen telepakoltam az előre bekészíthető dolgokkal (müzli, gofri, keksz), így reggel futtában már csak egy kis szendvicset kellett összedobni. Beértünk a suliba, még Máté is, ugyanis nem volt első 2 órája, így még az edzőteremről sem késett le 😉. Majdnem a nap közepén volt szerkesztőségi online meetingem is, előtte gyorsan hajat mostam, elpakoltam, összedobtam egy krumplifőzeléket. A megbeszélés jó 2 órás lett, elhúzódott és ezernyi újdonságot tartogatott, sok, a cikkírásokon kívüli új ötletekkel a főszerkesztő részéről. Jó érzés volt, hogy sikeres volt állítólag olvasottságban a múlt évünk nagyon is, és mindenkire, rám is számítanak, pedig az utolsó pár hónapban nem voltam olyan aktív a rádió miatt, de ez a jó érzés kölcsönös, én sem mennék máshová ez is fix. Ráadásul még egy jó és úgy tűnik alapötlettel is hozzájárultam a meetingen a tervekhez, amiről nem írhatok nyilván, mert egyrészt meg kell valósulniuk, másrészt üzleti titoknak számít azt hiszem 😉... A nap nagyja ezután már elszaladt, de délután olyan jó volt végre tényleg jól együtt tölteni az időt, Toma igényli még mindig legfőképp! Végre péntek, bár én holnap reggeltől egészen fél 2-ig dolgozom, azért nagyon örülök, mert utána nekem is hétvége, sőt úgy kértem a beosztást, hogy hétfőn és kedden itthon legyek, mert Toma sem lesz suliba, akkor megyünk a 2. ismétlő oltásra. Hihetetlen, de elszaladt az új év első hete is, mint mostanában minden...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése