2021. október 17., vasárnap

Rétimajori barangolások

 Az a nyárvégi hétvége ott, Rétimajorban eléggé tartalmasra és sűrűre sikeredett. A szombat, mint már írtam, főleg a pecázással telt, vasárnap pedig több minden volt a repertoárban. A horgászat volt az alap, ezzel kezdett a fiú szakasz reggel, de eztán azért csak bóklásztunk Tomával a kedvenc helyeinken, elmentünk külön, direkt gyalogosan az ebdért az étterembe, aztán én külön is elsétálgattam a környéken a csatornán túlra, amit Máté fedezett fel tavaly a futásai alkalmával, és persze az utolsó pillanatig pecáztak a horgászok 😉 ... Egyébként lefotóztam végre, ilyen, amikor reggel kinézünk a fenti szoba ablakából Rétimajorban:


Ezek pedig a közös kedvenc helyeink Tomával 😉...










A csatornán túli rész személyes kedvencem, ide egyedül mentem, ha vittem volna bármilyen futó cuccot, akkor inkább kifutottam volna oda. Nagyon szép és megnyugtató hely, simán lehet ott piknikezni, pléden heverészni vagy bármit, talán legközelebb ezt is kipróbáljuk. Akkor viszont Toma inkább a halfogásokat választotta, én meg nagyon élveztem, le is ültem egy picit a partra a fűbe, csak azt sajnáltam, hogy könyv sem volt nálam 😉...


Már érett a csipkebogyó...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése