2021. szeptember 28., kedd

Életjel

 Ezer éve próbálok jönni, és most tényleg nem jön össze soha! Elvállaltam a munkát - amivel ezek után nyilván nem mondok újat -  és igen, tényleg rengeteg időmet elviszi, főleg így az elején a betanulással és mindennel. De, nem kizárólag emiatt nem jövök, hanem mert ezzel együtt van mindig ezer dolog: rengeteg szülői, esküvőre készülődés és több napos bulizás, futóverseny (nem nekem), meccsnap 😀 és munka, meg munka, meg munka, hogy csak az elmúlt napokat említsem.... Annyira aranyosak vagytok, többen kérdeztétek, hogy nincs-e baj? Már csak ezért is gondoltam, hogy életjelet adok, mert ilyen tényleg még nem volt az évek alatt, hogy ennyit kihagyjak, de most már pár napon belül biztosan jövök. Már csak azért is, mert csütörtökön és pénteken  nem dolgozom, így talán írni is tudok 😉...


4 megjegyzés:

  1. Hurrá, navégre! :)
    Popianyu -Erika

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a részletes beszámolót! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy, menni fog az :-) én is benéztem a napokban, mert gondoltam elkerülte a figyelmemet sé irtál... de akkor minden ok, hajrá - várjuk a beszámolót

    VálaszTörlés
  4. Köszi Erika, Tünde, Enikő :) , kicsit késve most is, de azért csak jöttem :) ...

    VálaszTörlés