2021. augusztus 25., szerda

18

 A kép mindent megmutat, olyan, mint Máté a mindennapokban - a mozdulat és az egész jelenség, valahogy ő maga a fotón. Tényleg életkép...  A vers pedig mindent elmond... Boldog nagykorúságot drága Mátém 💓!


Várnai Zseni: Úgy megnőttél, szinte félek


Amikor még piciny voltál,  

olyan nagyon enyém voltál,

engem ettél, engem ittál,

rám nevettél, nekem ríttál.


Mikor később nagyobb lettél,

mindig messzebb, messzebb mentél,

először csak a kiskertbe,

aztán a nagy idegenbe.


Ha itt vagy is, csak elnézel,

akkor is nem engem érzel,

nem anyádat, nem apádat,

valami más csillagtájat.


Úgy megnőttél, szinte félek,

már a válladig sem érek,

alig, alig hihetem már,

hogy ölbeli bubám voltál.


Én voltam-e óriási,

vagy te lehettél parányi?

Sosem voltál nehéz nekem,

nem éreztem gyöngeségem.


Melletted most kicsiny lettem,

ágaskodik hát a lelkem,

nőni akar, hogy elérjen,

homlokodig hogy felérjen.


Húzol engem te fölfelé,

mint a napfény maga felé

fát, virágot, lombos ágat, -

fölemeled az anyádat.

4 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem ezt a verset! Mindig elérzékenyülve tudom csak elolvasni! Ölelés néktek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanígy vagyok én is, képzeld kétszer is elpityeredtem, amire felraktam ide :) ...

      Törlés
  2. Nem olvasom el a verset, mert ezen MINDIG, kivétel nélkül bőgök, de Isten éltesse sokáig Mátét! :) Nagyon boldog szülinapot neki itt is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor te is benne vagy a csapatban, pont ezt írtam Enikőnek, hogy én is bőgtem, amíg felraktam és mindig, én is minimum megkönnyezem, ha el merem olvasni :) ...

      Törlés