2021. június 2., szerda

Csak, hogy ne unatkozzunk...

Valahogy mindig folytatásos történetben vagyunk és amikor azt hinném, hogy talán helyreáll a dolgok rendje, élhetjük a valamelyest régi életünket, mindig történik valami... Lassan egy hete csütörtökön, Tomát hazaküldték a suliból, mert fájt a torka, rosszul érezte magát. Reggel mondta, hogy fájdogál neki, de nem vettük nagyon komolyan, bár azért mondtam Erika néninek, aki ígérte ránéz első óra után, és telefonál, ha kell. Nem telefonált, gondoltam minden oké, de 11 körül hívott, hogy mégis inkább menjek Tomáért, mert csak fáj neki, nincs jobban.

Akkor kocsim sem volt, úgyhogy gyalogoltam, de 20 perc alatt ott voltam, hazasétáltunk. Pénteken egyre jobb lett, hétvégére elmúlt a torokfájás, akkor is úgy voltam vele, hogy hétfőn már mehet, bár nagyon nem gyereknapoztunk, mert nem is volt jól, készültünk a sok dogára. Aztán vasárnap hőemelkedése volt Tomának, 37,6, szóval az az erősebb kategória. Gondoltam kihagyjuk a hétfőt - akkor elméletileg nem volt doga, de aztán kiderült nyelvtan év végi mégis csak becsúszott - de mivel aznap is levert volt és hőemelkedéses, beszéltem a doktornőnkkel, akinek mindezt így elmondtam és aki elküldte Tomát covid-tesztre, mert szerinte ez gyanús.

Akkor már nekem is kicsit az volt, de valahol éreztem, hogy nem lesz gond, és nagyon gondolkoztam, hogy egyáltalán menjünk-e a tesztre, de elmentünk. Hát, nagyon kemény volt szegény Tomának, de hősiesen tűrte és kiállta, tényleg nagyon ügyes volt és bátor, bár én is beleborzongtam, ahogy levették az orrából, amit kellett. Szerintem tényleg egy nyaralás miatt meggondolandó (nálunk csak őt kellene tesztelni utazáskor), nagyon kellemetlen volt, egész nap érezte az orrát szegénykém. A gyorsteszt negatív lett, szerintem a PCR is az lesz, de holnapra tuti kiderül. Viszont nem mehetünk ezen a héten suliba, bár igaz, csak a csütörtök jöhetne szóba, mert pénteken nincs tanítás... A rengeteg doga. a nyelvtan év végi, matek év végi, köri TZ, angol TZ pedig átkerül jövő hétre. Kicsit kivoltunk már a múlt héten is, hogy június első hetére ennyi doga maradt, de most még inkább letaglózó a helyzet...

Mások is betegek az osztályból, szerintem ez valami fertőzős cucc, de szerencsére nem komoly és ez a lényeg! Még jó (egyébként nem 😉), hogy jövő hétvégén zárják a skacokat, így a hiányzók még bepótolhatják a dolgozatokat... Szerintem napi két dogájuk lesz, mert már ők sem reszkíroznak gondolom én, ugyanis hétfőn nincs suli, ahogy a legújabb felállás szerint pénteken sem, mert ballagás lesz szűk körben a nyolcadikosoknak, így marad nekik erre a mutatványra a kedd, szerda, csütörtök... Én nem tudom mikor vártam már ennyire az év végét, mondjuk Tomát ebben nem tudom überelni, de az biztos, hogy kirúgunk a hámból, ha egyszer vége lesz!

Ráadásul most már kaotikus picit a tanítási napok száma és a szünnapoké is. Most péntek, jövő héten hétfő, aztán péntek, akkor jön hozzánk Vince 3 napra, Máté meg a Családfő pedig Rétimajorba mennek horgászversenyt rendezni. Akkor egyébként Máténak sem lesz suli, az is most derült ki, de ezek legalább jó hírek 😀 ... Az utolsó két napon pedig hétfőn fagyizni mennek és a Duna-partra, kedden pedig vetélkedő lesz az osztályon belül. Azon a héten pénteken lesz évzáró is, bár csak nyomokban nevezném annak, úgy mint tavaly, reggel 9-kor az osztályteremben szúk körben, szülők nélkül megkapják a bizonyítványokat és jönnek is haza...

Máté kellően kivan, eddig mondjuk tök jól hozta a dogákat, angolból és töriből is nagyon jót írt, ez utóbbiból ki is emelte az ofője, neki lett a legjobb, pedig nem így érezte... Viszont holnap matek vizsgázik, amit a háta közepére sem kíván, szóval van még dolga sajnos, de szerintem jövő hétre neki elcsitulnak a dolgok...  Közbe fut rendületlenül, itthon súlyzózik, hasizmozik és készül a dogákra is, szóval elképesztő szerintem! 

Aztán úgy néz ki, tényleg jönnek Beniék június 15-e környékén, ahogy vége a sulinak és kezdődik a foci EB (amit elsős korukban néztek együtt utoljára) és indul a szünet, tele leszünk társasággal, programokkal, itt alvó gyerekekkel - mert szerintem egyesek igényt tartanak 9 éves barátjukra, ha már a tesónak is kijár ez a dolog 😉...

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok Tomának!Engem négyszer teszteltek, ha rutinos a tesztelő, akkor olyan, mint orrspray használatakor, de volt, hogy azt éreztem az agyamig nyomják a pálcikát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúúú, az a 4 tesztelés... Minden elismerésem!
      Hát, nem tudom, itt Tománál rutinosnak tűntek a tesztelők, de mégis úgy tűnt a másodiknál, hogy az agyig hatolnak...

      Törlés