2021. május 30., vasárnap

22

Ez nem palacsinta, nem kisautó és nem is gombóc, hanem a házasságunk éveinek a száma 😉! Elég furcsa még nekem is, valahogy egy szempillantásnak tűnt az egész, biztos ilyen az élet is, 100 évesen azt mondjuk (hehe), hogy de hát én még csak 27-nek érzem magam, hová lett az a 73 év...??? Már jó két hete volt, május 15-én az évfordulónk, de én mostanában mindig fáziskésésben vagyok. Kaptam virágot és egy csillivilli edénykészletet is, aminek nagyon örültem, de azóta teljes megszállottsággal súrolom őket, ha bármi foltot látok az alján újra képes vagyok mosogatásba kezdeni, mert olyan szépek, de azért remélem elmúlik ez az állapot, mert eléggé strapásnak tűnik... Tulajdonképpen azért is írok az évfordulóról így több héttel utána, mert elég közhelyes ami megvilágosodott előttem, de igaz, hogy az ilyen számoknál és a még föntebb lévőknél, nagyon kell vigyázni erre az egészre, mert ez egy érték, remélem sokan megéljük és sokan örülhetünk egy ilyen kapcsolatnak...

4 megjegyzés: