2022. augusztus 28., vasárnap

Zila Kávéház és Cukrászda

 Augusztus 20-án mentünk el ide, ahová már ezer éve készültem! Viszonyleg közel van hozzánk, de csak viszonylag, azért 25 perc kellett hozzá kocsival. Hárman mentünk, Máté még akkor a Balatonon volt. Ettünk országtortát - nekem ízlett - egyesek fagyiztak, én lattét ittam 😉. A hely tényleg olyan bájosan régimódi, és nagyon szép szerintem! Nagyon tetszett, minden finom volt, viszont sokszor azt hiszem nem megyünk sajnos... Egyrészt amilyen szép a cukrászda, a környékkel nincs összhangban, még én is hülyén érzem magam, hogy ezt írom, de így van. Valahogy sokkal régimódibb, szebb környezet illene hozzá (nekem Wekerle jutott eszembe, de elfogult vagyok), de hát nyilván egy ilyen régi hagyományokkal működő kávéházat nem lehet elköltöztetni... A másik, amit már említettem, hogy nincs annyira közel, igaz messze sem, de ezt már kocsiba ülve azért számít... Viszont tényleg néha-néha, a messzebb lakóknak is érdemes kipróbálni, mert olyan bájosan kávéházas szerintem! Toma például ebédelni is szeretne ott egyszer (délután voltunk), mert ott étterem is van és egyeseknek is nagyon bejött a hely 😉! 






2 megjegyzés:

  1. Kedvenc cukrászdánk!Nyáron grill ételek közül is lehet választani, Kende elsőáldozását ott tartottuk(közel van az iskolájához, a templomhoz és az egyik munkahelyemhez)Országtortát eddig idén még nem kóstoltuk, ott szoktuk megtenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, az eszembe voltatok többször, mert emlékeztem, hogy ti is jártok oda :) ! Az nagyon szuper, hogy ennyire közel van hozzátok, akkor mi is többet mennénk :) ... Azt viszont nem tudtam, hogy ott szoktatok országtortázni :) , tényleg erősen hasonlítunk :) ...

      Törlés