2022. augusztus 27., szombat

Balatonfűzfői bobozás

Ezen a nyáron valahogy megtréfál minket az időjárás, általában kánikulában szoktunk nyaralgatni, Hát, ez most nem így volt, Szigligeten ugye egyáltalán nem, örültünk, hogy nem fáztunk, aztán most, amikor Almádiba indultunk is ért minket enyhe meglepetés... Gyönyörű időt jósoltak, dél körül indultunk itthonról, addig ragyogott a nap, aztán olyan volt, mintha elborulna, még gondoltam is, hogy az nem létezik, egy csepp esőt sem mondtak aznapra... Ahogy készülődtünk egyre rosszabb lett, amikor indultunk már esegetett. Akkor meg azt gondoltuk, hogy biztos csak itt nálunk esik, de nem, mert a Balccsin is ugyanez volt, többször jött egy kis zápor, bár nagyon jó meleg volt. 

Onnantól nem igazán siettünk, tudtuk lesz még ennél sokkal melegebb, remélhetőleg záporok nélkül, szóval nem hajtottunk annyira a strandra. Úgyis Mátét először levittük Szántódra a barátjáék nyaralójába, ahol többen buliztak több napon át - hát, igen, ezek a családi nyaralások már nem jönnek össze, vagy nem úgy és olyan formában ahogy régebben. Szántód után a komphoz mentünk, úgy jutottunk át Tihanyba, ami ugye nagy kedvenc! Onnan mentünk Almádiba, aztán mivel még mindig hol esett, hol nem, elhatároztuk, hogy Toma kívánhat, oda megyünk ahová csak szeretné...

Ő persze, hogy bobozni szeretett volna, úgyhogy oda vettük az irányt! Amióta egyedül mehet, a bob is toplistás 😉! Először én mentem vele, gondoltam ne egyből a sűrűjébe menjen, aztán mögötte mentem külön bobban, majd a Családfő is megismételte mindezt, vele ment majd mögötte, aztán egyszer csak Toma elszabadult és megállíthatatlan volt, ahogy megérkezett, már rohant újra a szerencsére kis sor végére... Nagyon élvezte és mi is az egészet! Egyszer megijedtem, mert a Családfő kiment a kocsihoz molyolni valamit, szóval egyedül vártam Tomát. Aki nem jött, de nem csak ő nem jött, az az egész sor sem.... A másiknál jöttek folyamatosan a bobok, ott semmi, már azon kezdtem pánikolni, hogy szólok valakinek, amikor megláttam mi a baj 😉... Egy külföldi idősebb nő, nem mert menni a bobbal, alig haladt, mögötte Toma és egy egész hosszú sor araszolt. Rég nevettem ilyen megkönnyebbülten 😅, egyébként szegény nőt sajnáltam, de a látvány rém vicces volt!

Megint sikerült sötétedésig bobozni, egyesek még másnap is akartak menno, de akkor már annyira lefáradt valaki a csúszdáktól és a vízi élményparktól, hogy nem volt ilyesmire már energia... De ez már egy másik történet 😉...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése