2022. június 28., kedd

Tanévzáró délután a Kalózoson

 Utolsó nap délután kettőkor lehetett eljönni a suliból. Mi ezt normál esetben nem várjuk meg, de Mivel Toma (és Vince) buzdítására, játszóterezést hirdettem délutánra a Kalózos játszóra - mert Toma szerint szuper volt a tavalyi hasonló és én tök jó programokat szervezek, ez az oka, hogy maradtam SZMK-ás, gondoltam akkor tényleg legyen már valami foganatja 😉- ezért nyilván bevártuk a többieket. Aznap szabadnapos voltam, így páran a Kalózosra vonultunk, ahol szuperül érezték magukat a skacok, jó lezárása volt az évnek. Szerintem tavaly ez már nem lesz jó helyszín, ha valami közöset akarunk lezárásként összehozni, bár tavaly is ezt mondtam 😉...



Pár órát jól elvoltak ott a skacok, utána Vince átjött hozzánk, szóval igazi bulis nap lett az az utolsó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése