2022. május 31., kedd

Scorpions koncert

 Kicsit sűrű napjaink vannak mostanában, tegnap este Scorpions koncerten voltunk. A Családfő kedvenc együttese, egyébként én is bírom őket, még ezer éve - 20 év alatt voltam - koncertre is mentünk. Azóta is volt többször is a Családfő, most kaptunk jegyet, nem lehetett kihagyni. Így hétfő este kettesben (!) mentünk koncertre, úgy, hogy a fiúk - főleg Toma - örömmel maradtak itthon egymás társaságában. Elképesztő, hogy itt tartunk és megtehetjük nyugodtan... A koncert szuper volt, jó élmény volt, ki is kapcsolt picit. Reggel, nem voltam éppen csúcsformában, 3-kor keltem, kb. 2 óra alvás után, de túléltem, egyszer ki lehet bírni 😉...





Szelfiztünk is, bár ez nem az erősségünk szerintem, sem technikában, sem sehogy 😉...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése