2021. október 23., szombat

Testvéri bizalom

 Mátéval éppen arról beszélgetünk reggeli közben, hogy most aztán már tényleg minél hamarabb el kell dönteni, hogy melyik egyetemre jelentkezik, mert a szak (kommunikáció) már megvan, de, hogy ezt hol tegye meg és milyen sorrendben, az még erősen kérdéses. Toma eszegetés közben végighallgatta mindezt, majd kissé megrökönyödve kérdezte: - Már most jelentkezik Máté az egyetemre???!!!! De hát, még az sem biztos, hogy sikerül neki az érettségi...

***

Este mindannyian végig szórakoztuk az X-Faktor válogatóját, az egyik hamiskás énekesnél Máté bizonygatta, hogy ez most nem is volt annyira elvetemülten szörnyű, mire Toma nekiszegezte a kérdést: - Neked van hallásod?!!!

2 megjegyzés:

  1. BME, Pázmány, Corvinus, ELTE?
    A legjobb a BME, mert oda jártam én is, igaz egyáltalán nem kommunikációra. :) (Amúgy tényleg az egyik legjobb....)

    Toma zabálnivaló!!! Jót vigyorogtam. :) :) :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ajánlót :) , nálam az ELTE a nyerő, mert én meg oda jártam :) ... Ötletünk az nagyon is van, de a ponthatárok annyira elszálltak, hogy ijesztő, ez a fő gond inkább...
      Örülök, hogy Toma megnevettetett :) , engem is meg szokott :) ...

      Törlés