2021. január 27., szerda

Mindennapi kis ügyeink..

Most megint hullámzóan jövök, úgy érzem. Állandó cikkleadási határidőkkel küzdök, ami nem valami üdítő. Már Toma, sőt, még Máté is megjegyezte, hogy nekem mostanában (az elmúlt 1 hétben), soha nincs időm. Ezen el is gondolkodtatott picit, hogy ezt valahogy be kéne szabályozni, kitalálni valami rendszert, de (stílusosan) eddig még ezt nem volt lehetőségem jobban végig gondolni... 

Múlt héten pár napot itthon volt Toma, mert fájt a torka, rekedtes volt a hangja és nem volt jó formában. Szerintem kiütötte picit az előző heti hajtás is, az tényleg rossz volt, még nekem is! Alig vártam, hogy lezárják a félévet. Viszont múlt héten kezdtem írni a cikkeket, pótolni is sokat kellett a sulis anyagokat, nem volt éppen szerencsés a helyzet... Bár kihasználtuk azért a jó időt, tavaszias volt néha, a közeli tanösvényekre is elmentünk, már csak azért is, mert esetleg cikkekhez is tudom használni a fotókat, amiket egyébként Toma fotózott 😉, tök ügyesen, meg is beszéltük, hogy ezentúl jön velem "dolgozni", ha lesz ilyen alkalom!

A hét híre, hogy valószínűleg 4-es lesz Toma matekból. Ami mondjuk szerintem, egyáltalán nem gond, de az illetékes szerint ez vastagon probléma. Hihetetlenül kezd maximalista lenni, de azt is érzem, hogy ezt kezdi rosszul is megélni, hogy mondjuk nem sikerül az ötös félévkor. Ráadásul nagyon sajnálom érte, bár egyszerre tanácstalan is vagyok picit vele. Ugyanis nem azzal van a gond, hogy nem érti, nem tudja a matekot, hanem, hogy totál figyelmetlen... De olyan szinten, hogy ami miatt négyes lesz, az az, hogy 3-as dogát írt nemrég, legfőképp azért, mert elnézett dolgokat! Rettenet volt látni, hogy főleg az írásbeli összeadás-kivonás volt most porondon, ahol becsülni is kellett, és a kb. 15 becslés mind rossz lett, mert százasok helyett, tízesekre becsült... Volt még egy-két elszámolása, de minimális és minden nehéz feladata tökéletes lett. Erika néni is írta, hogy elment az egész a figyelmetlenségen, hát nem tudom, nehéz ügy az biztos, legfőképp azért, mert ő meg nagyon szeretné a jó jegyet... Mert ő kitűnő akar lenni, na hát az most nem lesz, de az 1 vagy maximum 2 négyes szerintem szuper, csak őt kell még meggyőzni erről 😀!

Máté, bár baromira unja ezt az egész online sulit, nála kerek minden. Tök jó lesz a bizije, őszintén nem is tudom, hogy pontosan hányas, de azt hiszem csak négyese, ötöse lesz... És eljutott arra a szintre, hogy ő motivál engem, a puszta eredményeivel, ugyanis most hétvégén kiszórta a "kifogyott" ruháit. Én meg talán még nála is jobban örültem mindennek, és az kapott el mélyen magamban, hogy én is úgy szeretném ezt a sikert érezni, mint amit ő! Hogy ennyi munka után végre én is kiszórhatnám a kifogyott ruháimat 😀!

Na hát ilyenek vannak, meg még sok más is, de most mennem kell, mert nem íródnak meg azok a cikkek...



5 megjegyzés:

  1. ...és ráadásul a munkád olyan, amihez nyugi kell, ihlet sem árt (ami nem jön gombnyomásra) - nem lehet egyszer határidőre teljesíteni. Még ha jár is az agyad és jönnek az ötletek, gondolatok, amikor éppen leülsz, nem garantált, hogy szavakba is tudod önteni. Jól gondolom?
    Ah, én is szeretnék kifogyott ruhákat kidobálni! :D
    Gratulálok a fiúknak a bizonyítványhoz! Az sem mindig könnyű ha a gyerek kötelességtudó és teljesíteni akar, nem? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, még az ihlethez: nekem van egy jellemző elrévedős tekintetem, amikor mondjuk kávézás közben jár az agyam valaminek a megoldásán. Már a családfő is ismeri ezt az arckifejezést, tudja, hogy olyankor fejben még dolgozom. :D

      Törlés
    2. Az első felvetéseddel, hogy nem jön gombnyomásra az ihlet, jól gondolod :) , de leginkább az a nehéz, hogy egyáltalán végig tudjam gondolni - ha itthon van néhány zavaró tényező :) - hogy mit is akarok írni :) ... Manapság a témaválasztás is nagyon nehéz, mert abból lenne bőven, de most olyasmim kell, amit 1. mások nem írnak a szerkesztőségből, 2. hozza az olvasottságot, amit elég nehéz eltalálni, legalábbis nekem így elsőre...
      Ilyen elrévedős tekintet nálam az, ha elnémulok :) , a fiúk szokták kérdezni, hogy mi van, olyan furcsa vagyok :) ...
      Köszönjük, a fiúknak átadom a gratulációt :) !!!

      Törlés
  2. Zalán is ilyen, talán még fokozottabban. Ugyanazt képes harmasra és otosre is megirni pillanatnyi formájáról és koncentrációtol fuggoen.

    Nekem meg egy csomó ruhám van, amibe bele kellene fogyjon, új és régi egyaránt.... 🙄😪😂😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az "biztató", hogy a figyelmetlenséggel nem vagyunk egyedül :) ...
      A fogyásról és a ruhákról ne is beszéljünk :) , azok a ruhák nálam is tornyosulnak :) !!!

      Törlés